هماهنگي طرح و رنگ كوسن با مبلمان

دوشنبه 15 مهر 1398
16:23
مجله دلتا

در دکوراسیون داخلی منزل، برای زیباتر شدن فضای خانه، هماهنگی میان رنگ‌ها اهمیت زیادی دارد. با مجله دلتا همراه باشید
دکوراسیون داخلی
هماهنگی بین رنگ‌های وسایل در دکوراسیون داخلی خانه اهمیت زیادی دارد. ست کردن رنگ کوسن با رنگ مبلمان و کاناپه، یکی از جذاب‌ترین و سرگرم کننده‌ترین کارها است. بهتر است اصول به‌کارگیری رنگ‌ها را در دکوراسیون داخلی بدانید تا فضایی دلنشین داشته باشید.

بهترین رنگ کوسن مبلمان سفید

دکوراسیون داخلی

سفید و مشکی تنها رنگ‌هایی هستند که به‌راحتی با تمام طرح‌ها و رنگ‌ها هماهنگ می‌شوند. برای انتخاب رنگ کوسن مبلمان سفید، از تمام رنگ‌ها استفاده کنید و از هیچ رنگی برای شاداب کردن فضا دریغ نکنید.

بهترین رنگ کوسن مبلمان بژ

دکوراسیون داخلی

اگر رنگ بژ را برای مبلمان و کاناپه انتخاب کرده‌اید، بهتر است به رنگ‌های سایر اجزای دکوراسیون دقت کنید و با توجه به آن‌ها رنگ کوسن را انتخاب کنید. اگر ترکیبی از رنگ‌ها دارید، بهتر است برای کوسن‌ها از رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنید. کوسن مشکی اصلاً انتخاب خوبی نیست، مگر اینکه مبلمان بژ را در فضایی تک‌رنگ چیده باشید. اگر هم فضای دکوراسیون و سایر رنگ‌های آن ملایم و خنثی است، کوسن‌های رنگی، به‌خصوص از طیف‌ آبی استفاده کنید.

بهترین رنگ کوسن مبلمان قرمز

دکوراسیون داخلی

بهترین رنگ کوسن مبلمان قرمز، بستگی به طیف رنگ قرمزی دارد که برای مبلمان انتخاب کرده‌اید. برای قرمز تیره بهتر است از کوسن آبی تیره یا آبی کاربنی، سفید و خاکستری استفاده کنید. رنگ قرمز همیشه طرفدار دارد و با تمام تم‌های دکوراسیون خوب هماهنگ می‌شود.

بهترین رنگ کوسن مبلمان سبز

دکوراسیون داخلی

مبلمان سبز نه تنها فضای دکوراسیون را تازه و شاداب می‌کند، بلکه شما را برای انتخاب کوسن‌های طرح‌دار و گل‌دار راحت می‌کند. در حقیقت بهتر است از کوسن‌های طرح‌دار استفاده کنید که در آن‌ها گل‌های صورتی دارد. با این انتخاب، فضا تازه‌تر و شادتر می‌شود. کوسن‌های آبی و زرد هم انتخاب‌های مناسبی برای مبلمان سبز هستند.

بهترین رنگ کوسن مبلمان آبی

دکوراسیون داخلی

مبلمان و کاناپه‌های آبی فضا را آرام و کمی هم سرد می‌کنند. وقتی می‌خواهید بهترین رنگ کوسن را برای مبلمان آبی انتخاب کنید، به‌دنبال رنگ‌هایی باشید که در چرخۀ رنگ‌ها بعد از رنگ آبی باشند. اگر به چرخۀ رنگ‌ها نگاهی بیندازید، بهترین رنگ کوسن مبلمان آبی کمرنگ، آبی کاربنی و سبز است. اگر هم مبلمان‌ آبی کاربنی است، برای رنگ کوسن‌ها به‌دنبال آبی آسمانی و بنفش باشید.

بهترین رنگ کوسن مبلمان مشکی

دکوراسیون داخلی

معمولاً مبلمان و کاناپۀ مشکی با تمام رنگ‌ها هماهنگ می‌شود. اما برخی رنگ‌ها هستند که نباید با رنگ مشکی یک‌جا باشند. مثلاً رنگ قهوه‌ای اصلاً برای ست شدن با رنگ مشکی مناسب نیست. در عوض یک جفت کوسن آبی بهترین انتخاب برای مبلمان مشکی است، به‌خصوص اگر جنس آن چرمی باشد. اگر جنس مبلمان چرمی نیست، هر رنگی که دوست دارید، به‌جز قهوه‌ای، روی مبل بچینید.

بهترین رنگ کوسن مبلمان خاکستری

دکوراسیون داخلی

رنگ خاکستری مبلمان هم از آن رنگ‌هایی است که به‌خاطر روشن و خنثی بودن آن، با بیشتر رنگ‌ها ست می‌شود. البته بهترین رنگ کوسن مبلمان خاکستری، طیف‌های مختلف رنگ صورتی، آبی و زرد است.

بهترین رنگ کوسن مبلمان چرم قهوه‌ای

دکوراسیون داخلی

وقتی می‌خواهید برای مبلمان قهوه‌ای چرمی کوسن انتخاب کنید، بهتر است سراغ رنگ‌های طلایی بروید. سبز کله‌غازی، انواع طیف رنگ آبی، قرمز تیره و طیف‌های مختلف طلایی، به‌خوبی با رنگ قهوه‌ای مبلمان‌ چرم ست می‌شوند. بنا به طرح مبلمان چرم قهوه‌ای، انواع مختلف صورتی و رنگ‌های خنثی هم انتخاب‌ خوبی هستند. برای این رنگ مبلمان، از انتخاب رنگ مشکی برای کوسن پرهیز کنید.

چطور کوسن‌ها را روی مبلمان بچینیم؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند در دکوراسیون داخلی هنگام چیدمان کوسن روی مبلمان باید از یک الگوی متقارن پیروی کنند. در صورتی که نیازی به این کار نیست. کافی است کمی سلیقه و خلاقیت به‌خرج دهید. ترکیب انواع مختلف طرح‌های دوخت کوسن از مربعی گرفته تا مستطیل و دایره در رنگ‌ها و الگوهای مختلف، دکوراسیون شما را شاد و دلپذیر می‌کند و می‌توانید در چیدن کوسن‌ها سبک خاصی از خود خلق کنید.


[ بازدید : 518 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دستورهای جدید و جالب آشپزی را در مجله دلتا ببینید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به Delta Food است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]