۵ غذای فوری و کم هزینه اما خوشمزه

شنبه 18 دی 1400
11:22
مجله دلتا

اگر لیست غذایی جدید و متنوع در ذهن ندارید اصلا نگران نباشید! در این مقاله قصد داریم به طرز تهیه چند غذای خوشمزه و ساده بپردازیم که خیلی هم گران نیستند.
غذای فوری و کم هزینه

این روزها زمان آن است که غذاهای سریع و در عین حال خوشمزه را بیشتر یاد بگیریم. چون زندگی در دوران ماشینی وقتی باقی نمی‌گذارد که ساعت‌ها برای پخت انواع غذاهای سنتی وقت بگذاریم. در همین راستا قصد داریم چند غذا را به شما معرفی کنیم که هم سریع آماده می‌شود و هم دستور پخت آسانی دارد و هم ارزان است. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا ۵ غذای فوری و کم هزینه را با هم یاد بگیریم.

همبرگر مک دونالد

اقوام زیادی ادعا می‌کنند که ساندویچ همبرگر، به صورت یک تکه گوشت چرخ‌کرده مسطح میان دو برش نان گرد سفید اختراع آن‌ها بوده است. اگرچه در ابتدا همبرگر فقط با گوشت گاو درست می‌شد، اما امروزه گوشت مورد استفاده برای همبرگر از انواع گوشت مثل بوقلمون، مرغ و حتی ماهی تا مواد گیاهی مثل سویا متغیر است. دستور پخت همبرگر مک‌دونالد را در مجله بخوانید.

همبرگر

بورانی مرغ

قرار است که با یک غذای مرغی دیگر آشنا شویم؛ غذایی جدید به نام بورانی مرغ. این بورانی جزو غذاهای سرد به‌شمار می‌رود و برای پیش‌غذا یک انتخاب شیک و مجلسی به حساب می‌آید، البته مواد داخل آن به‌قدری مقوی است که حتی می‌تواند به عنوان غذای اصلی هم از آن استفاده کرد.

بورانی مرغ

باگت شکم پر

طرز تهیه باگت شکم پر بسیار ساده است و این غذا یکی از ساندویچ‌ها‌ی خاص و بسیار خوشمزه‌ است. کمتر پیش‌ می‌آید که کسی طعم و مزه این غذا را دوست نداشته باشد. این ساندویچ با ظاهر زیبا و شیک‌ می‌تواند یک پیش‌غذا یا وعده سبک باشد. مواد اولیه این غذا در دسترس است. از این ساندویچ‌ می‌توانید به عنوان یک فینگرفود ساده و سریع در مهمانی‌ها‌ی خود استفاده کنید. اگر از غذاهای تکراری خسته شده‌اید حتما این ساندویچ متفاوت را امتحان نمایید.

غذای فوری

کوکوی رنگی، یک شام خوش‌رنگ و بی‌نظیر

کوکوی رنگی یکی از انواع غذاهای خوشمزه و مجلسی ایرانی است که با دستورهای متنوعی تهیه‌ می‌شود. این کوکوی خوشمزه معمولا به‌ صورت قالبی تهیه‌ می‌شود و به همین دلیل نوعی کوکوی مجلسی محسوب‌ می‌شود. از این کوکوی خوشمزه علاوه بر اینکه‌ می‌توانیم به عنوان یک غذای ساده استفاده کنیم،‌ می‌توانیم آن را به عنوان یک پیش‌غذای مجلسی نیز سرو کنیم.

کوکو رنگی

کوکوی اسفناج یک غذای فوری و کم هزینه

گرانی مواد غذایی را همگان امروز اذعان دارند. البته رفع و رجوع این دغدغه خیلی هم مشکل نیست فقط شاید نیاز باشد گاهی قید پلو و چلو و گوشت و ماهیچه را بزنید و دست کم دو سه روزی در هفته را هم غذای سالم‌تر بخورید و البته هم ارزان‌تر. در همین راستا کوکوی اسفناج را به شما معرفی می‌کنیم تا هم گام موثری در هماهنگی دخل و خرج منزل برداشته باشید و هم اینکه کمی به سمت غذاهای سالم‌تر بروید.

طرز تهیه کوکوی اسفناج

پیشنهاد مطالعه: دیزی سلطانی غذای محبوب و پر طرفدار ایرانی را بخوانید.


[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دستورهای جدید و جالب آشپزی را در مجله دلتا ببینید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به Delta Food است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]