ساندویچ بخورید و لاغر شوید !

سه شنبه 2 مهر 1398
12:23
مجله دلتا

در اين مطلب چند نوع ساندويچ معرفي كرده‌ايم كه بدون استفاده از نان تهيه مي‌شوند. با الهام از اين غذاها و تركيبات مي‌توانيد ساندويچ مورد علاقۀ خود را تهيه كنيد و مصرف نان را به حداقل برسانيد.
ساندويچ

وقتي قصد داريد وزن كم كنيد و به تناسب اندام برسيد، لازم است از برنج و نان دست بكشيد. اما به اين معني نيست كه از خير خوردن ساندويچ موردعلاقه‌ هم بگذريد! شما مي‌توانيد با كمي خلاقيت، ساندويچ بدون نان تهيه و ميل كنيد.

ساندويچ ماهي سالمون با برگ كاهو

اين ساندويچ بسيار جذاب نه تنها مملو از اسيدهاي چرب امگا3 است، بلكه احساس گرسنگي را از بين برده و شما را براي مدتي طولاني سير نگه مي‌دارد.

ساندويچ سبزيجات با فلفل دلمه‌اي

هميشه مي‌توانيد به‌جاي نان از فلفل‌دلمه‌اي در تهيۀ انواع مختلف ساندويچ استفاده كنيد. درست است كه طعم اين ساندويچ با مدل‌هاي سنتي فرق دارد، اما كاملاً سيركننده است. بهترين تركيب براي فلفل‌دلمه‌اي خام، پنير، اسفناج و آووكادو است.

رول‌هاي رژيمي با سيب‌زميني

رژيم غذايي پالئو (غارنشيني) چند وقتي است كه بسيار محبوب و رايج شده است. در اين رژيم به شمارش كالري نيازي نيست و فقط كافي است غذاي مصرفي‌ را از بين گروه‌هاي غذايي مجاز انتخاب كنيد.

نكتۀ جالب درمورد رژيم پالئو آن است كه برخلاف رژيم‌هاي ديگر در حين لاغر شدن، احساس خستگي يا احساس بي‌حالي و ضعف نمي‌كنيد. چون منابع غذايي سالم و طبيعي موجود در اين رژيم مي‌توانند تمام ويتامين‌ها و مواد معدني موردنياز بدن را تأمين كنند.

يكي از اين مواد غذايي سيب‌زميني است كه جايگزين بسيار خوبي براي نان است.

بادمجان كبابي

ساندويچ

بادمجان‌ها را ورقه‌اي برش دهيد و كباب كنيد. از اين ورقه‌هاي كبابي به‌جاي نان استفاده كنيد و در ميان آن‌ها هر مادۀ خوراكي كه دوست داريد بگذاريد و ميل كنيد. بهتر است بين دو ورقه بادمجان، پنير، قارچ، گوجه‌فرنگي و كاهو بگذاريد.

پنكيك تاپيوكا

تاپيوكا نوعي غله و مملو از نشاسته، فيبر و اسيدهاي چرب مفيد است. به‌همين خاطر بهترين جايگزين براي نان است. پيشنهاد مي‌شود از اين دانه‌ها پنكيك بپزيد و در تهيۀ ساندويچ از آن استفاده كنيد.

ساندويچ خيار

ساندويچ

اين ساندويچ عجيب نه تنها گرسنگي را از بين مي‌برد، بلكه تشنگي را هم برطرف مي‌كند. خيار سالادي را پس از شستن از وسط دو نيم كنيد. تخمه‌هاي مياني آن را درآوريد و پنير، ژامبون يا هر غذايي كه دوست داريد در ميان آن بگذاريد و ميل كنيد.

همبرگر گوجه‌فرنگي

همبرگر را به روش معمولي درست كنيد. سپس به‌جاي نان، آن را در ميان دو تكه گوجه‌فرنگي گذاشته و سرو كنيد. براي اينكه گوشت به اندازۀ گوجه‌فرنگي باشد، مي‌توانيد با گوشت چرخ‌كرده و پياز كباب تابه‌اي درست كنيد و با جوانۀ گندم و پنير موزارلا آن را بين دو برش گوجه‌فرنگي گذاشته و به‌عنوان ساندويچ ميل كنيد.

ساندويچ با قارچ شيتاكه

ساندويچ

قارچ شيتاكه نماد جواني و طول عمر است. اين قارچ به معناي واقعي كلمه بمب انرژي است. در ساندويچ‌هاي مورد علاقۀ خود به جاي نان از اين قارچ استفاده و آن را با بقيۀ سبزيجات مخلوط كنيد.


[ بازدید : 172 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دستورهای جدید و جالب آشپزی را در مجله دلتا ببینید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به Delta Food است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]